Tehnički podaci: Motor: 4-taktni DOHC 4 cilindra/16 ventila 2354 cm3, 115 KS/ 84,6 kW pri 4500 - 6000 U/min. Vodeno hlađenje, sekvencijalno ubrizgavanje elektronsko direktno paljenje, varijabilni usis zraka, propeler kroz auspuh, svjećica: NGK IZFR 6 K11, ulje u motoru: 7,5 L, ulje u stopi: 0.98 L Mjenjač: Prijenos mjenjača 2.14:1, naprijed - neutral - natrag Oprema: Propeler (opcija), kontrolna lampica ulja sa upozoravanjem, prekidač za gašenje (Quickstop), elektro stert, elektro trim, integrirani separator goriva, limitator okretaja, 12V-40A Špula za punjenje, daljinske komande i set instrumenata Ugrađen TRL (troling Control) fina regulacija brzine putem posebnog prekidača Ugrađen BLAST sustav Dimenzije: Dužina/Širina/Visina: 845mm/580mm/1665mm(L), 1795mm (X) Visina zrcala: 508mm (L), 635mm (X)
Težina: 218kg (L), 221Kg (X)
MOGUĆNOSTI BOJA: dostupni su bijeli i srebrni modeli.
Argumenti kod prodaje: Perfomanse: Krajnja brzina i ubrzanje kao kod 2-taktnog motora, bolji učinak snage u većem rasponu okretaja, veliki obujam i varijabilni usis zraka: najveći okretni moment u svojoj klasi pri punom gasu. Motor je isti kao kod novog Accorda DOHC: Double Over Head Camshaft (dvije bregaste osovine) 3 posebna kruga hlađenja: Glava, blok i stopa Praktičnost: Jako tih: varijabilni usis zraka, sekvencijalno ubrizgavanje goriva, maksimalna snaga već od 2000 U/Min., 5 decibela manja buka nego kod 2-taktnog motora sa direktnim ubrizgavanjem=dvostruko manja buka, 12V-40A špula punjenja sa najboljom snagom na tržištu. Štedljivost: Sekvencijalno ubrizgavanje za reduciranu potrošnju goriva: -40% nego u dvotaktnih motora, -10% nego u dvotaktnih motora sa direktnim ubrizgavanjem, sonda goriva (Lambda regulacija) za optimalnu potrošnju i paljenje, prosječna potrošnja: 16,9 l/h. Pouzdanost: Kvalitetne i dugotrajne komponenete iz automobilske industrije. Elektronska kontrola svih parametara na motoru. (novi motor iz Accorda) Zaštita okoliša: Zadovoljava norme EPA 2006 i CARB 2008, dvostruko manja emisija ispušnih plinova (HC & Nox) nego kod dvotaktnih motora sa direktnim ubrizgavanjem.
Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti.
Saznaj više