Opis
Tehnički podaci:
Motor:
4-takt OHC, 3583 cm3, V6 pod kutom 60, 250 KS/183.9 kW pri 6300 u/min.
vodeni sistem hlađenja sa termostatom, elektronski sustav paljenja PGM-IG, PGMI-FI programirano ubrizgavanje,
izlaz ispuha vode(kroz propeler), svjećica: NGK ZFR6K-11E,
ulje u motoru: 8,8 L, ulje u stopi: 1.17 L
Ugrađeni sustavi VTEC i BLAST te novi sustav direktnog usisa i cirkulacije
zraka omogućavajući njegovo zagrijavanje i povećanje volumena što
pak doprinosi povećanoj snazi motora,NMEA2000 kompatibilan.
Mjenjač:
Prijenos mjenjača 2.0:1, naprijed - neutral - natrag
Oprema:
Propeler (opcija), kontrolna lampica ulja sa upozoravanjem, prekidač za gašenje (Quickstop),
elektro start, elektro trim, integrirani separator goriva, limitator okretaja,
12V-60A/90A Špula za punjenje, daljinske komande i set instrumenata.
Dimenzije:
Dužina/Širina/Visina: 920mm/625mm/1760mm(L), 1887mm (X)2043mm (U)
Visina zrcala: 507mm (L), 634mm (X)
Težina: 272kg (L), 278Kg (X) 282Kg (U)
Argumenti kod prodaje:
Perfomanse:
V-TEC i varijabilni sustav usisa: tehnologija iz Formule 1 za veći okretni moment i bolje
perfomanse preko cijelog raspona okretaja, krajnja brzina i ubrzanje identično kao kod
dvotaktnih motora sa direktnim ubrzanjem goriva. DBW(drive by wire)
Praktičnost:
Jako tih: varijabilni usis zraka, sekvencijalno ubrizgavanje goriva, maksimalna snaga već
od 2000 U/Min., 5 decibela manja buka nego kod 2-taktnog motora sa direktnim
ubrizgavanjem, dvostruko manja buka, 12V/60A/90A špula punjenja sa najboljom snagom na
tržištu, strujno punjenje moguće već pri 2000 U/Min.
Štedljivost:
Sekvencijalno ubrizgavanje za reduciranu potrošnju goriva: -40% nego u dvotaktnih
motora, -10% nego u dvotaktnih motora sa direktnim ubrizgavanjem, sonda goriva
(Lambda regulacija) za optimalnu potrošnju i paljenje, prosječna potrošnja: 26 l/h.
Pouzdanost:
Kvalitetne i dugotrajne komponente iz automobilske
industrije, elektronska kontrola svih parametara na motoru.
Dizajn:
Moderan i eksluzivan dizajn rezultiran je rasporedom cilindara pod kutom 60 stupnjeva,
izrađen uz uštedu prostora tako da je po veličini poput dvotaktnog motora, idealan za
montažu gdje se koristi dupla motorizacija.
Zaštita okoliša:
Zadovoljava norme EPA 2006 i CARB 2008, dvostruko manja emisija ispušnih plinova
(HC & Nox) nego kod dvotaktnih motora sa direktnim ubrizgavanjem.